logo
ArEn

نتایج جست و جو:

4

تعداد نتایج:

4

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

بررسی رابطه دینداری و رضایت مندی مشتریان در بانک قرض الحسنه رسالت (مورد مطالعه:شعب منتخب بانک رسالت استان کرمان)

کلیدواژه: بانک ؛ دینداری ؛ رضایتمندی مشتریان ؛ قرض الحسنه

نویسندگان: ضیاالدینی ، زینب ؛ ده یادگاری ، سعید

ناشر: کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم

این پژوهش باهدف بررسی رابطه دینداری و رضایتمندی مشتریان بانک قرض الحسنه(موردمطالعه شعب بانک رسالت استان کرمان)انجام شده است. قرض الحسنه جزئى از ارکان نظام اقتصادى اسلام است و در مقابل آن رباخوارى قرار دارد.امروزه دنیای کسب و کار بر پایه مشتری مداری و رضایت مشتریان استوار گشته به گونه ای که گسترش خدم... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات با رضایت مشتری مورد مطالعه:شعب موسسه اعتباری قرض الحسنه ولیعصر (عج)

کلیدواژه: بازاریابی داخلی ؛ رضایت شغلی ؛ رضایت مشتری ؛ شعب قرض الحسنه ؛ کیفیت خدمات

نویسندگان: کاظمی ، نقی ؛ رحمانی ، منانه ؛ هاشمی ، سیده زینب ؛ نوازنده ،عاطفه

ناشر: همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری

امروزه به علت افزایش رقابت در بازارهای مالی، توجه بنگاه ها و مؤسسات به حفظ مشتریان فعلی و جذب هر چه بیشتر مشتریان سودآور افزایش یافته است. برای جلب رضایت و اعتماد مشتریان می بایست کارمندانی راضی و وظیفه شناس تربیت کرد تا بتوان خدمات را به بهترین شکل ممکن ارائه داده و از این راه رشد و سودآوری و در نه... ادامه

سال:1394

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل