کلیدواژه: بانک ؛ دینداری ؛ رضایتمندی مشتریان ؛ قرض الحسنه
نویسندگان: ضیاالدینی ، زینب ؛ ده یادگاری ، سعید
ناشر: کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم
این پژوهش باهدف بررسی رابطه دینداری و رضایتمندی مشتریان بانک قرض الحسنه(موردمطالعه شعب بانک رسالت استان کرمان)انجام شده است. قرض الحسنه جزئى از ارکان نظام اقتصادى اسلام است و در مقابل آن رباخوارى قرار دارد.امروزه دنیای کسب و کار بر پایه مشتری مداری و رضایت مشتریان استوار گشته به گونه ای که گسترش خدم... ادامه
سال:1398
لینک به محتوا با زبان هدف